Politica de retur

30 zile drept de retur 

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 30 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 30 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Costul returului si / sau inlocuirii produsului, va fi suportat de magazin in cazul in care produsul livrat este defect sau altul fata de cel comandat.

* Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

* Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Cum returnezi produsele vandute de Pursehuit.ro

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si impreuna cu ambalajul nedeteriorat. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de folosire, altfel returnarea va fi refuzata.

- Pasul 1: Se completeaza formularul de retur de mai jos

FORMULAR DE RETUR <- dati click aici

- Pasul 2: LUX ACCESORII SRL va lansa o comanda de preluare a coletului la firma de curierat partenera - Sameday, urmand ca dupa receptionarea coletului si inspectia produselor sa se faca plata intr-un cont bancar pus la dispozitie de client.

NOU! Acum puteti returna comanda la orice easybox Sameday. Atentie! Cand completati formularul de retur, la adresa de ridicare scrieti easybox. Ulterior veti primi codul PIN pe email cu care veti putea incarca coletul in orice locker Sameday doriti.

Nu se accepta la retur:

- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice

- Produsele care sunt parfumate

- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale sau cu etichetele desprinse sau rupte

- Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport

- Coletele care au lipita eticheta AWB direct pe ambalajul original al produsului. Va rugam sa folositi o punga sau cutie pentru ambalarea produsului.

Cheltuielile de returnare (transportul de la client la magazin) vor fi suportate in totalitate de catre Vanzator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.

Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.

Nu acceptam colete trimise prin Posta Romana.

Rambursarea banilor

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

In cazul comenzilor care beneficiaza de transport gratuit, daca, in urma returului unor produse din comanda, valoarea totala a produselor ramase este mai mica decat 149.90 de lei, atunci achitarea contravalorii transportului catre client a comenzii initiale (17 lei) revine cumparatorului. Acelasi lucru este valabil si pentru comenzile returnate integral.

Iată un exemplu concret pentru a clarifica politica privind transportul gratuit și returul:

Exemplu:

  • Comanda inițială: 3 produse în valoare totală de 150 lei (transport gratuit).
  • Retur: 1 produs în valoare de 40 lei.
  • Valoarea produselor rămase: 110 lei (sub 129,90 lei).

Consecință: Costul transportului inițial (16 lei) va fi dedus din suma rambursată.
Deci, dacă pentru produsul returnat (40 lei) aveți dreptul la ramburs, veți primi: 40 lei - 16 lei = 24 lei.

Aceeași regulă se aplică și în cazul returului integral al comenzii.

Exemplu pentru retur integral:

  • Comanda inițială: 3 produse în valoare totală de 150 lei (transport gratuit).
  • Retur: Toate cele 3 produse.
  • Valoarea produselor rămase: 0 lei (comanda returnată integral).

Consecință:
Costul transportului inițial (16 lei) va fi dedus din suma rambursată.
Dacă totalul de rambursat este 150 lei, după deducerea transportului veți primi: 150 lei - 16 lei = 134 lei.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN si numele titularului.

Această regulă se aplică doar la primul retur. Pentru orice retur suplimentar aferent aceleiași comenzi, se va percepe o taxă fixă de 16 lei, indiferent de valoarea produselor returnate.

Actualizare 01.08.2025: Pentru comenzile plasate începând cu data de 1 Septembrie 2025, taxa de transport/retur va fi de 17 lei.

Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastra care nu par a putea fi rezolvate pe email va rugam sa luati legatura cu departamenul de retur la telefon: 0758304052 sau email: office @ pursehuit.ro