INFORMATII GENERALE

Stimati clienti, conform Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014), va punem la dispozitie urmatorul formular pentru exercitarea dreptului de returnare a produselor in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii comenzii de pe site-ul nostru.

Retururile se vor face conform legilor in vigoare. Va invitam sa cititi cu atentie, conditiile legale si procedura de retur explicata pe larg:

Daca va ganditi sa returnati produsul, nu il utilizati (de ex. nu puteti returna produse murdare sau deja utilizate). Nu puteti utiliza produsele pe care le-ati primit, inainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vanzare-cumparare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o intr-un magazin, nu pentru a va oferi 30 zile de utilizare gratuita.

Prin urmare, dorim sa multumim toti clientii. Stim ca acest țel este greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care, dintr-un motiv sau altul, doresc sa returneze produsele.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila, atat clientilor persoane fizice, cat si persoanelor juridice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsul.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Produsele returnate, cat si ambalajul lor (de exemplu cutiile/saculetii de plastic/pungutele in care au fost ambalate, folia de bule pentru protectia produselor/etichete) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii, fara urme de deodorant, neparfumate. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina etichetele intacte ale produselor. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a face returul, dar nu mai devreme de data la care am receptionat returul de la dvs, prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs. in formularul de mai jos.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului pe cheltuiala acestuia.
In cazul in care produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, incluzand ambalajele, se ramburseaza 100% din valoarea produsului.

Observatii generale: Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat care permit urmarirea coletului (exclus compania GLS care lucrează doar cu persoane juridice)Vă rugăm să nu trimiteti returul prin Posta Romana. Vă recomandăm Fan Courier, Urgent Cargus, Nemo Express, Sameday Courier, DPD, aceștia lucrând și livrând coletele foarte bine. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu toate etichetele la locul lor si insotite de toate accesoriile aferente. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Retururile expediate cu plata la destinatar nu vor fi acceptate.

IMPORTANT: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila si care nu au primit acceptul echipe Pursehuit.ro, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind serviciul de curierat rapid.

SCHIMB COLET

Momentan, schimbarea produselor nu este disponibila. Pentru produsele returnate, se vor restitui banii conform informatiilor prezentate mai sus.

RETUR PRODUSE

Pasul 1: Completati formularul de mai jos;

Pasul 2: Trimiteți formularul apăsând butonul albastru (Submit/Trimitere);

Pasul 3: Imediat pe ecran veti primi confirmarea trimiterii cererii de returnare, precum si adresa la care trebuie sa trimiteti coletul: B-dul 1 Decembrie 1918, nr 1G, cladire corp II, parter, sector 3, Bucuresti, cod postal 032451.

FORMULAR RETURNARE PRODUSE